Language:
Maailman suurin backgammon-sali

Usein kysyttyjä kysymyksiä:

Backgammonia verkossa usein kysyttyjä kysymyksiä ja hyödyllisiä tietoja Play65™ mukaan lukien ilmaisen backgammon-ohjelmiston lataaminen ja asentaminen, kirjautuminen ja tietoturva, backgammonin pelaaminen rahasta (Play65™ rahastajan tiedot) ja muut peliin liittyvät kysymykset. Yleisiä tietoja backgammonin pelaamisesta verkossa löytyy backgammonin sääntöoppaasta .

Jos et löydä vastausta kysymykseesi(kysymyksiisi) Play65™ backgammonin verkkohuoneesta, ota yhteyttä Play65™ tukeen ja kysymyksiisi vastataan 24 tunnin sisällä.

Pelaa backgammonia napsauttamalla tästä!

Pelaa backgammonia napsauttamalla tästä!

Lataaminen ja asentaminen

Aloita Play65™-backgammonin pelaaminen Internetissä

Miten voin aloittaa Play65™-backgammonin pelaamisen Internetissä?

Jotta voit pelata Play65™-backgammonia Internetissä, joudut lataamaan ja suorittamaan ILMAISEN ohjelmistomme.Se käy helposti, kun noudatat Aloittaminen-välilehden ohjeita vaihe vaiheelta.

Jos kohtaat ongelmia, ota yhteys tukihenkilöstöömme:
support@play65.com

Järjestelmävaatimukset

Mitkä ovat Play65™-ohjelmiston vaatimat laitteiston vähimmäisvaatimukset?

Peliohjelmistomme vähimmäisvaatimukset ovat: Pentium 133 Mhz, 32 Mt kovalevytilaa, 64 Mt RAM ja Windows 2000 tai -XP. Aseta näyttötarkkuudeksi vähintään 800 x 600 ja näytön väriasetukseksi vähintään High Color (16 bittiä) parhaan pelielämyksen saamiseksi.Ohjelmisto ei tue yllä mainittuja Windows-versioita vanhempia versioita.

Toimiiko Play65™-ohjelmisto Macissä tai Linuxissa?

Toimiiko Play65™-ohjelmisto Macissä tai Linuxissa?

Mac- tai Linux-yhteensopivaa versiota ei valitettavasti tällä hetkellä ole olemassa.

”Virhe yhdistettäessä palvelimeen”

Mitä minun pitää tehdä, jos saan viestin ”Virhe yhdistettäessä palvelimeen, tarkasta Internet-yhteys tai palomuuriasetukset”?

Jos käytät tietokoneessa palomuuria tai jotakin muuta turva- tai virustorjuntaohjelmistoa, kuten ZoneAlarmia tai Nortonia, se saattaa estää Play65™-peliohjelmistoa yhdistämästä pelipalvelimeen. Poista se käytöstä seuraavalla tavalla: Näitä sovelluksia käytetään yleensä tehtäväpalkista (näytön oikeassa alakulmassa, kellon vieressä). Kun hiiri siirretään kuvakkeen yläpuolelle, näyttöön tulee pieni viesti, joka ilmoittaa ohjelman nimen. Napsauta kuvaketta hiiren kakkospainikkeella ja valitse Disable (poista käytöstä) tai Exit (sulje).Varmista myös, että käyttöjärjestelmän kello ja päivämäärä ovat samassa ajassa paikallisen aikavyöhykkeen kanssa.Vain kokeneille käyttäjille: Ellet halua poistaa palomuuria käytöstä, voit avata portit 6100–6107 Play65™-ohjelmistoa varten.

Play65™-kuvake ei ilmesty työpöydälle

En näe Play65™-kuvaketta työpöydällä. Missä se on?

Asenna Play65™-ohjelmisto uudelleen.

”Ei voi päivittää ohjelman ollessa avoinna”

Miksi saan viestin ”Ei voi päivittää ohjelman ollessa avoinna” ja mitä minun pitää tehdä?

Näin saattaa käydä, jos ohjelma jätettiin päälle kirjautumatta siitä ulos. Kun näin käy, käynnistä tietokone uudelleen. Voit sitten käynnistää Play65™-ohjelmiston uudelleen kaksoisnapsauttamalla työpöydällä olevaa Play65™-kuvaketta.

Ohjelmistoa koskevat usein kysytyt kysymykset

”Käyttäjänimi tai salasana väärin”

Sain viestin ”Käyttäjänimi tai salasana väärin”. Mikä on vialla?

Jos olet unohtanut käyttäjänimesi tai salasanasi, suorita ohjelmisto ja napsauta Unohditko salasanasi? -linkkiä. Ellet vieläkään saanut salasanaasi selville, ota yhteys
support@play65.com ja lähetä nimesi ja sähköpostiosoitteesi, joilla rekisteröidyit. Kun tietosi on tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, joka sisältää käyttäjänimesi ja salasanasi. Varmista, että yrität kirjautua pelitiliin, jonka loit ja rekisteröit Play65™-ohjelmistolla etkä millään muulla mahdollisesti Internetissä jaetulla versiolla.

Tyhjä kassasivu

Mitä minun pitää tehdä, kun napsautan salin Kassa-kuvaketta, ja sen sivu on tyhjä?

Evästeiden täytyy olla käytössä Web-selaimessa. Ota evästeet ja näin myös Web-kassamme käyttöön näin:

    1. Suorita Internet Explorer.2. Valitse Työkalut-valikosta Internet-asetukset.3. Napsauta Suojaus-välilehteä.4. Varmista, että Internet on valittu ylhäällä olevasta ruudusta.5. Napsauta Mukautettu taso.6. Valitse Palauta mukautetut asetukset -kohdasta Normaali ja napsauta Palauta. Vahvista napsauttamalla Kyllä. Napsauta OK.7. Napsauta Oletustaso.8. Valitse sitten Tietosuoja-välilehti.9. Siirrä liukusäädin Normaali-tasoon.10. Napsauta Käytä ja sitten OK.

Web-kassan pitäisi nyt toimia.

Pelaamista koskevat usein kysytyt kysymykset

Dice reliability

Voiko joku pelaaja murtautua peliin ja hallita arpakuutioita tai siirtoja?

Kaikki tiedonsiirto tapahtuu pelipalvelimen kautta, eikä oman tietokoneesi ja vastapelaajan tietokoneen välillä ole koskaan suoraa yhteyttä.Kaikki tiedonsiirto on suojattu salauksella. Arpakuutioita ei ole mahdollista manipuloida, sillä ne luodaan palvelimessa ja lähetetään kummallekin pelaajalle, eikä arpakuutioiden tuloksia lasketa kummankaan pelaajan tietokoneella. Kukaan pelaaja ei pysty manipuloimaan tuloksia, sillä pelaajat ovat yhteydessä palvelimeen eivätkä toistensa tietokoneisiin.

Oikeita pelaajia

Mistä tiedän, etten pelaa konetta vastaan?

Huomaa, että pystyt keskustelemaan vastapelaajien ja katsojien kanssa pelin aikana. Voit myös pelata ystävää vastaan: emme koskaan pakota ketään pelaamaan ketään vastaan. Sivusto on joka tapauksessa aina puolueeton, sillä jokaisesta pelistä kerätään provisio (reikki).

Pelinappuloiden siirtäminen

Miten pelinappuloita siirretään? Ja miten arpakuution alhaisempi arvo siirretään ensin?

Pelinappuloita siirretään joko vetämällä ja pudottamalla pelinappula paikalleen tai napsauttamalla pelinappulaa. Napsauttamalla pelinappulaa hiiren ykköspainikkeella pelataan arpakuution korkea arvo ensin ja alhainen arvo vain, jos korkea arvo on jo pelattu tai jos alhaisen arvon pelaaminen aiheuttaa laittoman siirron. Muutoin napsauttamalla pelinappulaa hiiren kakkospainikkeella pelataan arpakuution alhainen arvo ensin.

Pelien tallentaminen

Miten pelejä tallennetaan?

Huomaa, että vain oikealla rahalla pelatut pelit tallennetaan. Kun napsautat pelisalin Pelihistoria-painiketta, avautuvat Pelipöytä- ja Avaa tiedosto -ikkunat, joista pääset automaattisesti Play65™-ohjelmahakemiston tallennettujen pelien kansioon.Ellei Avaa tiedosto -ikkunassa näy tiedostoja, sulje ikkuna ja tarkasta, onko Tallenna kaikki pelit automaattisesti -valintaruudussa merkintää. Valinnan täytyy olla käytössä, jotta pelit tallennetaan automaattisesti tähän hakemistoon. Kaikki pelit tallennetaan *.gam- tai *.mat-muodossa. Nämä ovat tunnettuja muotoja, joita tukevat useat backgammon-analyysiohjelmistot, kuten Jellyfish, Snowie ja GNU Backgammon.Jos Tallennetut pelit -kansiossa on tallennettuja pelejä, valitse niistä jokin ja napsauta se auki. Kaikkien siirtojen luettelo näytetään pelin Historia-ikkunassa ja pelinappulat Pelipöytä-ikkunassa.
Napsauttamalla Historia-ikkunan rivejä tai nuolipainikkeita, näet pelissä tehdyt siirrot.

Peliehtojen muuttaminen

Mistä tiedän, ettei vastapelaaja muuttanut peliehtoja neuvottelun aikana?

Muista aina lukea pelin/ottelun ehdot (varsinkin alkupanos ja pelin rajat) neuvotteluikkunasta ennen pelilautanäyttöön siirtymistä.Kun vastapelaaja muuttaa ehtoja, nämä muutokset näytetään punaisina, jotta ne on helpompi huomata.

Pelaajan pisteytys

Mikä pelaajan pisteytys on ja miten se lasketaan?

Pisteytysjärjestelmällä määritetään pelaajan taidot. Jokaisesta voitetusta ottelusta pelaajaa saa pisteitä. Pelaajan hävitessä hän menettää pisteitä.Käytämme mukautettua FIBS-pisteytysjärjestelmää. Lue lisää luonnollisesta FIBS-järjestelmästä:http://www.fibs.com/ratings.html#explained
http://www.bkgm.com/rgb/rgb.cgi?view+888
Rahapelit (yksittäiset) ovat kolmen pisteen otteluita. Näin rahapeleissä ja ottelupeleissä on sama pisteytys.

1400*-pisteytys

Miksi vastapelaajalla on 1400*-pisteytys? Mitä se tarkoittaa?

Kohteliaisuudesta alle 1 400 pisteen pelaajille pisteytys esitetään muodossa 1400*.Pelaajan pisteytys saattaa olla 1 300, mutta muut pelaajat näkevät sen muodossa 1400*. Hän joutuu voittamaan useita pelejä/otteluita ylittääkseen 1 400 pisteen rajan, minkä jälkeen hänen tarkka pisteytyksensä näytetään.

Arpakuution automaattinen heittotoiminto

Miksi arpakuutio heitetään automaattisesti, vaikka olen poistanut arpakuution automaattisen heittotoiminnon käytöstä?

Kun Heitä on ainoa mahdollinen valinta, kuten tuplauksen ollessa pois käytöstä, arpakuution heittotoiminto on automaattinen.Arpakuution automaattista heittotoimintoa, jos se on valittavissa, käytetään, vaikka tuplaus olisikin käytettävissä.

Automaattinen luovutus

Miten vastapelaaja pystyi luovuttamaan automaattisesti yhdellä pisteellä juuri ennen gammonilla häviämistään?

Kun yksittäisen pelin panosraja vastaa alkuperäistä panosta (tai nykyistä tuplaustilaa), peli päättyy automaattisesti ilman, että vastapelaajalta tarvitaan suostumusta.Esimerkki: Jos pelin panos on 2 USD pisteeltä ja rajana on 2 USD, luovuttamiset hyväksytään automaattisesti. Myös kun pelin panos on 3 tai 4 USD ja peli tuplataan, luovuttamiset hyväksytään automaattisesti.Sarjapeleissä (eli ottelupeleissä) tämä on mahdollista vain, kun luovuttavalla pelaajalla ei enää ole pisteitä joita hävitä. Esimerkki: Johdat 4–2 viiden pisteen sarjapelissä. Jos vastapelaaja tällöin luovuttaa, hänen luovuttamisensa hyväksytään automaattisesti.

Tuplauskuutio

Miten voin tuplata?

Tuplaaminen on yleensä ottaen mahdollista (sekä oikealla että leikkirahalla pelattaessa) seuraavin ehdoin:

    1. Tuplauskuutio on käytettävissä (valittu neuvottelun ponnahdusikkunassa ennen pelin hyväksymistä).2. Peliraja on asetettu korkeammaksi kuin alkuperäinen panos (valittu neuvotteluikkunassa).3. Arpakuution automaattinen heittotoiminto on poistettu käytöstä (pelilautanäytön valintaruutu jätetty tyhjäksi).4. Kuutio on keskellä (eikä kukaan pelaaja ole vielä käyttänyt sitä, ja jompikumpi pelaaja voi tässä vaiheessa tuplata ensimmäistä kertaa).5. Kuutio on omalla puolellasi.6. Crawford-sääntöä ei ole sovellettu.

Crawford-sääntö

Mikä Crawford-sääntö on?

Crawford-sääntö tarkoittaa sitä, että jos ottelusarjassa (eli ottelupelissä) pelaajan tulos jää vajaaksi yhdellä pisteellä, seuraavassa pelissä tuplauskuutio ei ole käytettävissä yhdessä pelissä.Esimerkki: Kaksi pelaajaa pelaavat ottelua seitsemään pisteeseen asti. Jos tilanne on 6–2, tuplauskuutiota ei voi käyttää seuraavassa pelissä.Jos pelin kuitenkin voittaa jäljessä oleva pelaaja ja tilanne on 6–3, tuplauskuutio on käytettävissä seuraavassa pelissä.

Leikkiraha

Miten saan lisää leikkirahaa, kun se on loppunut?

Kun leikkirahataseesi on alle 5 USD, järjestelmä palauttaa sen 100 USD:hen automaattisesti.Pelasin leikkirahalla, ja ollessani voitolla minulta loppui aika. Miksi hävisin panokseni?

Pelattaessa leikkirahalla pelaaja, joka katkaisee yhteyden tai jolta loppuu aika, häviää pelin/ottelun teknisesti pelilaudan tilanteesta riippumatta.

Oikea raha

Pelasin oikealla rahalla ja peli/ottelu katkesi. Miksi vastapelaaja sai enemmän rahaa kuin minä?

Kun yksittäinen peli/ottelu jätetään kesken (pelaaja katkaisee yhteyden tai häneltä loppuu aika syystä tai toisesta), automaattinen ratkaisujärjestelmä analysoi pelilaudan tilanteen ja jakaa rahat sen mukaisesti. (ei sisällä blitz-aika tilassa pelattavia pelejä).(Yleisesti ottaen tällä analyysillä määritetään pelin/ottelun todennäköinen voittaja ja voittotapa: yksittäinen tai tuplattu kuutio, gammon, backgammon jne.)Pelin automaattinen ratkaisujärjestelmä perustuu johtavaan backgammon-analyysiohjelmistoon, BGBlitziin.Katkon aiheuttanutta pelaajaa rangaistaan, kun panos jaetaan. Lisäksi pelin usein katkaisevan pelaajan tili asetetaan pitoon automaattisesti, eikä hän pysty pelaamaan, ennen kuin tilanne on otettu harkintaan. Jos sinulle käy näin, ota yhteys:support@play65.com

Väärinkäyttö

Miten estetään väärinkäyttö, kuten ajan pelaaminen tai yhteyden katkaiseminen tarkoituksella?

Kun pelaaja katkaisee yhteyden tai häneltä loppuu aika (oikean rahan pelissä), häntä rangaistaan automaattisesti rangaistusprosenteilla.Lisäksi järjestelmä tunnistaa ja estää pelaajat, jotka katkaisevat usein yhteyden tai joilta usein loppuu aika.Tämä tarkoittaa sitä, että pelaaja, joka katkaisee yhteyden usein, vaarantaa sivuston käyttöoikeutensa, sillä järjestelmä saattaa automaattisesti estää tilin käyttämisen.

BG-koulu

Napsauta tätä, niin saat tarkempia ohjeita.

Turnauksiin liittyviä kysymyksiä

Mitä saan, kun voitan satelliittiturnauksen?

Satelliittiturnauksen palkinto on ilmainen osanotto toiseen turnaukseen. Satelliittiturnauksissa voi myös joskus, mutta ei aina, voittaa käteispalkinnon.Miten ilmaisiin turnauksiin osallistutaan?

Napsauta ensin Pelisalista pääpöydän yläpuolelta asianmukaista välilehteä: Swing, Sit & Go tai Turnaus. Näet vaaleanpunaisen Osallistu ilmaiseksi! -painikkeen, jonka avulla voit osallistua ilmaiseksi turnaukseen.Miksi en voinut osallistua <1600-turnaukseen ja mitä se tarkoittaa?

Tämä on pisterajoitteinen turnaus, johon voivat osallistua vain pelaajat, joiden pisteytys on alle 1 600.Esimerkki: Jos pisteytystasosi on 1 599, voit osallistua kyseiseen turnaukseen.

Mitä tähdet ovat? Miten niitä saa ja mihin niitä voi käyttää?

Tähtiä käytetään maksuna ilmaisissa turnauksissa (freerolleissa).Saat tähden jokaisesta pelaamastasi dollarista. Saat tähtiä riippumatta siitä, voititko vai hävisitkö ottelun.Tähtiä voi ansaita vain oikean rahan peleissä (eli leikkirahapeleissä niitä ei voi voittaa).Ansaitut tähdet näytetään näytön oikealla puolella.

Pelasin turnauksessa ja yhteys katkesi, enkä voinut yhdistää uudelleen. Menikö turnaus minulta ohi?

Yhteyden katkeamisen jälkeen pelaajalla on viisi minuuttia aikaa yhdistää uudelleen. Pelin aikana yhteys ei saa katketa kolmesti. Jos näin käy, pelaaja diskataan turnauksesta.

Kassaa koskevat usein kysytyt kysymykset

Luottokortin suojaus

Miten turvallista luottokortin käyttäminen on Internetissä, ja miten teen talletuksen luottokortilla?

Play65™-yrityksen suojattu Internet-luottokorttijärjestelmä on nopea, käyttäjäystävällinen ja täysin turvallinen.Tehokkaimman mahdollisen suojauksen saamiseksi pelaajan tietokoneen ja maksupalvelimen välinen kaikki tiedonsiirto on suojattu SSL (Secure Socket Layer) -salauksella, joka on yleisin tietojen suojaustapa Internetissä.SSL-salausta käyttävät pankit ja muut laitokset, joilla on tiukimmat vaatimukset turvallisen tiedonsiirron suhteen.Katso lisätietoja täältä: .

Talletusvaihtoehdot

Miten teen talletuksen tililleni?

Jotta voit lisätä varoja tilillesi, joudut rekisteröimään tilin. Katso lisätietoja sivulta Aloittaminen, ellet ole jo tehnyt niin. Kun sinulla on tili, voit tallettaa rahaa ja kasvattaa tasettasi. Rahaa talletetaan näin:

  • Käynnistä Play65™-ohjelmisto.
  • Kirjoita käyttäjänimesi ja salasanasi kirjautumisnäyttöön.
  • Paina salinäytön vasemmalta puolelta Kassa. Valitse sitten Talletus.
  • Valitse haluamasi talletusmenetelmä.

Play65™ käyttää viimeisintä salaus- ja suojaustekniikkaa, jotta maksutapahtumasi ja -tietosi pysyvät täysin turvassa.Luottokorttitietojen lähettäminen ja rahansiirtojen suorittaminen on yhtä turvallista kuin niiden tekeminen omassa pankissasi.Kuinka kauan talletuksen käsittely kestää?

Luottokorteilla, PayPalillä, NETellerillä tai Moneybookersilla tehdyt talletukset lisätään taseeseesi muutamassa sekunnissa.Kansainväliset tilisiirrot ja Western Union -talletukset saapuvat pankkiimme yleensä vuorokauden kuluttua.Play65™-tilitaseesi hyvitetään enintään vuorokauden kuluttua siitä, kun olemme saaneet kopion siirtokuitista faksilla tai sähköpostilla osoitteeseen Support@play65.com
Kun olet tehnyt talletuksen, valitse kassasta Maksutapahtumien historia varmistaaksesi, että pyyntösi on tallennettu.Jollei sitä ole jostakin syystä tallennettu tai hyväksytty yllä mainittujen aikojen kuluessa, ota yhteys: Support@play65.com

Lähetin talletuksen, mutta taseeni ei ole muuttunut. Mitä minun pitää tehdä?

Luottokorteilla, PayPalillä, NETellerillä tai Moneybookersilla tehdyt talletukset lisätään yleensä taseeseen muutaman sekunnin kuluttua.Huomaa, että et voi lähettää vähimmäismääriä pienempiä tai enimmäismääriä suurempia summia.Jos talletuksesi evättiin, saat siitä viestin selaimeesi.Ellei PayPalillä, NETellerillä tai Moneybookersilla tekemääsi talletusta ole lisätty välittömästi, ota yhteys: Support@play65.com

Nostovaihtoehdot

Miten voittoja nostetaan?

Jotta voit nostaa rahaa Play65™-tililtäsi, joudut kirjautumaan tilillesi käyttäjänimesi ja salasanasi avulla.Rahaa nostetaan näin:

  • Käynnistä Play65™-ohjelmisto.
  • Kirjoita käyttäjänimesi ja salasanasi kirjautumisnäyttöön. Paina salinäytön vasemmalta puolelta Kassa ja valitse sitten Nosto.
  • Valitse haluamasi nostomenetelmä.
  • Kirjoita haluamasi summa ja napsauta LÄHETÄ.

*Huomaa: Emme veloita maksua mistään rahan nostovaihtoehdosta.

Rahan nostovaihtoehdot

Millä menetelmillä rahaa voi nostaa?

Rahaa voidaan nostaa seuraavin tavoin: sekillä, tilisiirrolla, PayPalillä, Webmoney, NETellerillä tai MoneyBookersilla.

Pyyntösi näytetään Maksutapahtumien historia -sivulla Pyydetty-merkinnän kanssa, jos Web-kassa on hyväksynyt nostopyyntösi.Kun olet pyytänyt nostoa, pyytämäsi nostosumma vähennetään Play65™-tililtäsi välittömästi.Hyväksytty-merkintä lisätään, jos pyyntösi on hyväksytty Play65™-tilinpidossa ja rahat ovat matkalla sinulle. Hyväksyttyjä pyyntöjä ei voi peruuttaa.Kaikki nostopyynnöt käsitellään 2–4 päivän kuluessa niiden pyyntöpäivästä. Voit tänä aikana peruuttaa nostopyynnön ja palauttaa sen Play65™-tilille.Noston vähimmäissumma tilisiirrolla on 200 USD ja muilla nostomenetelmillä 20 USD.

Sekit

Mikä sekki on?

Pankki myöntääsekin, ja sen voi lunastaa tai tallettaa vain henkilö, jolle se on osoitettu.Jos valitset noston sekillä, saat sekin postitse osoitteeseesi.Koska sekkien myöntäminen kestää pankeilta pitempään, sekkien saapuminen rekisteröitymisessä annettuun osoitteeseen saattaa kestää 3–4 viikkoa, sillä ne lähetetään ulkomailta.Jos osoitteesi muuttuu, ilmoita siitä meille välittömästi. Emme veloita sekkien käsittelymaksua.

Tilisiirrot

Mikä tilisiirto on?

Tilisiirto on varojen sähköinen siirtotapahtuma Play65™-pankkitililtä omalle tilillesi.Varat näkyvät tilillä yleensä noin neljän päivän kuluttua nostopyynnön käsittelemisen jälkeen.Emme veloita tilisiirtojen käsittelymaksua. Jos valitset tilisiirron, pidä pankkitietosi käsillä, jotta voit nopeasti kirjoittaa ne asianmukaisiin kenttiin.

  • Pankin nimi
  • Pankin osoite
  • Tilinumero
  • Tilinhaltijan nimi
  • Routing-numero tai ABA-, IBAN- tai Swift-koodi

PayPal

Mitä tarvitsen voidakseni nostaa PayPalillä?

PayPal Tuemme suosittua PayPal-menetelmää. Nostaminen PayPal-tilillesi on helppoa; tarvitsemme vain sähköpostiosoitteesi. Katso lisätietoja PayPal-menetelmästä täältä: www.PayPal.com

Webmoney

Mitä tarvitsen nostaakseni rahaa käyttämällä WebMoney -palvelua?

Me tuemme WebMoney rahan siirtoa.

Nostaaksesi rahaa WebMoney –tililtäsi tarvitset yhden seuraavista tiedoista (WebMoney vaatii): WebMoney Keeper Classic, WMID (WebMoney tunnus) tai minkä tahansa muun tiedon Webmoneyn rahansiirtosivulla ehdotetuista vahvistusprosesseista.
Saadaksesi lisätietoa WebMoney-palvelusta, ole hyvä ja käy sivustolla www.wmtransfer.com
* WebMoney rahansiirtoja varten ei tarvita luottokorttia tai pankkitiliä

Neteller

Mitä tarvitsen voidakseni nostaa Netellerillä?

NETeller Nostaminen NETeller-menetelmällä on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Voidaksemme käsitellä noston tarvitsemme vain NETeller-sähköpostiosoitteesi ja 12-numeroisen NETeller-tilitunnuksesi. Katso lisätietoja NETeller-menetelmästä: www.NETeller.com

MoneyBookers

Mitä tarvitsen voidakseni nostaa MoneyBookersilla?MoneyBookers Näppäile MoneyBookers-sähköpostiosoitteesi ja haluamasi nostosumma.Varmista, että lähettämäsi tiedot ovat oikein, ajantasaisia ja täydellisiä, jotta voimme käsitellä nostopyyntösi nopeasti ja ilman viivästyksiä. Katso lisätietoja MoneyBookers-menetelmästä täältä: www.MoneyBookers.com

*Huomaa: Play65™ varaa oikeuden viivästyttää nostopyynnön käsittelyä ja/tai keskeyttää sen, kunnes keskeneräisten talletustapahtumien lopullinen hyväksyntä on vastaanotettu.

Jos sinulla on muita kysymyksiä tai kommentteja nostoista, talletuksista tai mistään muusta asiasta, lähetä ne:Support@play65.com

Voittojen saamiseen kuluva aika

Kuinka kauan voittojen saaminen kestää?

Nostopyynnöt käsitellään kolmen päivän sisällä. Voit tänä aikana seurata nostopyyntösi tilaa Maksutapahtumien historia -sivulta. Alussa pyyntösi kohdalla on merkintä Pyydetty. Käsittelyaikana merkinnäksi tulee Käsitellään. Kun siirto on valmis, pyynnön merkinnäksi tulee Hyväksytty. Saat tiedon sähköpostilla, kun nostopyyntösi on hyväksytty.Seuraavassa taulukossa kuvataan nostotoimenpiteen eri vaiheet (työpäivissä):

Pyydetty Käsitellään Hyväksytty Yhteensä
Sekki 2 päivää 1 päivä 14-21 päivää 17-28 päivää
Tilisiirto 2 päivää 1 päivä 1 päivä 3-5 päivää
PayPal 2 päivää 1 päivä 1 päivä 3-4 päivää
NETeller 2 päivää 1 päivä 1 päivä 3-4 päivää
MoneyBookers 2 päivää 1 päivä 1 päivä 3-4 päivää

Nostotoimenpiteen vaiheet

Pyydetty – Nostopyyntö tarkastetaan. (Nostopyyntö on mahdollista peruuttaa.)Käsitellään – Nostopyyntöä käsitellään. (Nostopyyntöä ei voi peruuttaa.)Hyväksytty – Nostopyyntö on hyväksytty ja käsitelty. (Nostopyyntöä ei voi peruuttaa.)Yhteensä – Aika, joka kuluu nostopyynnön kirjaamisesta pyydetyn summan näkymiseen pankki-, sekki-, PayPal, NETeller- tai MoneyBookers-tililläsi.Ellei nostopyyntöä ole käsitelty yllä mainittuna aikana tai jos kohtaat ongelmia, ota yhteys tukihenkilöstöömme:Support@play65.com

Nostopyynnön peruuttaminen

Olen kirjannut nostopyynnön, mutta haluan peruuttaa sen. Miten se tehdään?

Voit peruuttaa nostopyynnön kahden päivän sisällä pyynnön lähettämisestä (pyyntötilan ollessa Pyydetty).Kun peruutat pyynnön, pyydetty summa palautetaan Play65™-tilillesi.Jos haluat peruuttaa nostopyynnön, kirjaudu Play65™-sivustolle käyttäjänimesi ja salasanasi avulla ja valitse ensin Kassa ja sitten Maksutapahtumien historia.Näet nostopyyntöjesi luettelon ja niiden tilamerkinnät.Paina peruutettavan pyynnön Tila-kentästä, Pyydetty-merkinnän oikealta puolelta punaista Peruuta nosto -painiketta.Pyyntö peruutetaan ja sen tilaksi tulee Peruutettu.Play65™-tilisi hyvitetään pyytämälläsi summalla. Nostohistoriasta näet nostopyyntöjesi täydellisen luettelon: hyväksytyt, käsiteltävänä olevat ja peruuttamasi tai Play65™-tilinpidon peruuttamat nostopyynnöt.Jos sinulla on kysymyksiä nostotoimenpiteestä, ota yhteys tukehenkilöstöömme:Support@play65.com

En halua, että hyvitys tehdään Visa-kortilleni

En halua, että Play65™ tekee nostohyvityksen Visa-kortilleni. Mitä minun pitää tehdä?

Jos haluat, että Play65™ hyvittää nostosummat jollakin muulla tavalla kuin palautettuna Visa-kortillesi, ota yhteys osoitteeseen Support@play65.com ja anna ilmoitus siitä. Lisäämme huomautuksen Play65™-profiiliisi ja lähetämme nostorahasi menetelmällä, jonka valitsit kassalla.

Visa-kortille tehty hyvitys ei näy kortin tiliotteessa

Nosto näkyy hyvityksenä Visa-tililläni, mutta miksei se jo näy luottokortin/pankkitilin tiliotteessa?

Kun teemme hyvityksen Visa-kortille, siirrämme rahat välittömästi. Visa kuitenkin tekee hyvityksen kortille sen laskutuspäivänä (yleensä kuukauden 2. tai 10. päivänä).Tästä syystä se ei heti näy pankkitilillä. Voit varmistaa maksettujen varojen saapumisen paikallisten Visa-edustajien avulla.Kun Visa-maksut otetaan pankkitililtä, Visa vähentää joskus hyvitykset kuukausittaisesta laskutussummasta, jolloin hyvityksiä voi olla vaikea huomata.

Hyvitykset MasterCard- tai Diners Club -korteille

Tein talletuksen MasterCard- tai Diners Club -kortilla. Voinko saada noston hyvityksenä luottokorttitililleni?

Maailmanlaajuisista luottokorttirajoituksista johtuen Play65™ pystyy tekemään hyvityksiä vain eurooppalaisille Visa-kortin haltijoille eikä muiden korttien haltijoille.

Bonukset Play65™-sivustolla ja niiden saatavuus

Haluan avata tilin kotitietokoneellani, mutta veljeni on jo avannut tilin ja saanut €3-bonuksen. Saanko minäkin sen?

€3-bonus annetaan vain yhtä henkilöä, tietokonetta tai taloutta kohden bonusten väärinkäytösten estämiseksi.

Ystäväni on juuri avannut uuden tilin tietokoneellani, koska kutsuin hänet osallistumaan. Saammeko suositusbonukset?

Tässä tapauksessa bonusten saaminen on mahdotonta. Saadaksesi Play65™:n -bonuksen suosittelemasi ystävän on avattava tili omasta tietokoneestaan.

Kuulin juuri kiinnostavasta bonustarjouksesta, mutta se saapui jonkun toisen sähköpostiin. Mikä yhteys minulla Play65™-pelaajana on tämän kanssa?

Sinulla ei itse asiassa ole mitään yhteyttä tämän kanssa. Bonustarjouksemme ovat henkilökohtaisia kullekin käyttäjälle eikä niitä voi siirtää tililtä toiselle. Odota kärsivällisesti, löydät pian upean tarjouksen omasta sähköpostilaatikostasi!